Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

Ο δεκάλογος του μαθητή





1) Μου αρέσει που οι αίθουσες έχουν θρανία αλλά θα προτιμούσα να είχαν κρεβάτια.

2) Χαίρομαι που υπάρχουν καλοί μαθητές ,γιατί αλλιώς από που θα αντέγραφα;;

 3) Πάντα κάνω ησυχία στην τάξη ,γιατί σέβομαι τον ύπνο των συμμαθητών μου.

 4) Ο χριστός δίδαξε και πέθανε...οι καθηγητές γιατί δεν ακολούθου το παράδειγμα του;
 5) Δεν κάνω ποτέ λιγότερες απουσίες από αυτές που δικαιούμαι.

 6) Καλύτερο μάθημα το κενό.

 7) Καλά φωτισμένο σχολειό είναι αυτό που έχει ανοικτά τα φώτα..

8) Εγώ είμαι πάντα διαβασμένος αλλά οι καθηγητές με εξετάζουν όταν είμαι αδιάβαστος.

9) Δεν κάνω κατάληψη από τεμπελιά αλλά γιατί με αγγίζουν τα προβλήματα της κοινωνίας. Παρόλα αυτά ,όταν γράφω έκθεση ,αδυνατώ να τα εντοπίσω!

10) Η καλύτερη στιγμή του μαθήματος είναι όταν κτυπάει το κουδούνι για σχόλασμα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου